Κυριακή 20 Μαρτίου 2011

My precious


-Μπορώ να θέλω;
-Βεβαίως,πάρε!
-Θέλω και άλλα
-Ό,τι θες, είναι για εσένα :)
-Θέλω και άλλα.
-Πάρτα όλα.
-Δώσε μου και το άλλο...
-Ποιο άλλο;
-Αυτό, το σημαντικό για εσένα.
-Μααα, είναι κάτι εντελώς δικό μου.
-Δεν σε νοιάζω :(
-Όχι, με νοιάζεις τόσο πολύ...
-Τότε φέρ'το!
-Καλά, αφού το θες τόσο πολύ...
-------------------------------
-Φεύγω τώρα. Γεια.
-Μα που πας. Στα έχω δώσει όλα, ακόμα και αυτά τα εντελώς δικά μου.
-Γι'αυτό! Είσαι άδειος τώρα. Δεν έχω κάτι άλλο να πάρω ;)

1 σχόλιο:

  1. Αχαριστία, αχαριστία και πάλι αχαριστία...
    Δίνεις γιατί; Γιατί γουστάρεις; Γιατί ελπίζεις; γιατί νομίζεις ότι αξίζει;
    Και στο τέλος τι; Πάντα κάποιος μένει να σε δείχνει με το δάχτυλο και να γελάει!!!
    Καλά να πάθεις μονοκόμματο, ρομαντικό, εύπιστο πλάσμα...βράσε τώρα στο ζουμί σου μέχρι να εξατμιστείς και να μη νιώθεις πια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή